Sol Reklam

Haber 1.20 Sürümü Yayınlandı!

WhiteEffect

Şehitler ölmez, vatan bölünmez!
Yönetici
banner
Katılım
19 Nisan 2023
Mesajlar
65
Elmaslar
43
Konum
İstanbul
Minecraft
WhiteEffect
Discord whiteeffect

97d43ea795e9898aa303baafeb1cb2484700dcb2-1280x720.jpg

MİNECRAFT 1.20 ÖN SÜRÜM 1​

Bir Minecraft Java Ön Sürümü
Şimdi Minecraft 1.20'nin ilk ön sürümünün zamanı geldi: The Trails and Tales güncellemesi!
Şu andan itibaren, çoğunlukla hataların düzeltildiğini görmelisiniz. Buna ek olarak, ön sürümler Çarşamba günleri yayınlanan normal anlık görüntü temposunu takip etmez, bu nedenle bir sonraki ön sürüm için gözünüz açık olsun.
Her zaman olduğu gibi, geri bildiriminiz, bildirilen hatalar ve anlık görüntü serisi boyunca harika fikirleriniz için topluluğa çok teşekkür ederiz. Ön yayınlar başlasın!

DEĞİŞİKLİKLER​

  • Renkli Yünler, Halılar ve Yataklar artık herhangi bir renge boyanabilir

TEKNİK DEĞİŞİKLİKLER​

  • Yeni hasar türleri eklendi: outside_border ve jenerik_kill
  • Ganimet tabloları için rastgele diziler artık belirleyicidir
  • server.properties kodlamasındaki değişiklikler
  • data komutu için dize veri kaynakları artık, dizinin sonundan sayılan dizin olarak yorumlanan negatif sınırları kabul ediyor

HASAR TÜRLERİ​

  • Dünya sınırının dışındaki oyuncular artık in_wall yerine outside_border hasar türünden zarar görüyor
  • Örneğin /kill komutunu kullanarak bir varlığı zorla kaldırmak artık out_of_world yerine jenerik_kill hasar türünü kullanıyor

GANİMET TABLOSU RASTGELE DİZİLER​

Oyun artık ganimet tabloları için deterministik olarak ganimet üretmek için adlandırılmış rasgele dizileri kullanıyor. Her rastgele dizi, dünya çekirdeğine ve dizi kimliğine dayalı olarak benzersiz bir dizi üretir; bu, bir yağma tablosunun aynı dünyada aynı parametrelerle çalıştırıldığında aynı sonuçları üreteceği anlamına gelir.
Ganimet tablosu için kullanılacak rastgele dizinin kimliği, random_sequence adlı yeni bir alanda belirtilir .

SERVER.PROPERTİES​

  • Dosya artık bir yedek olarak önceki kodlamayla (ISO 8859-1/Latin 1) başlangıçta UTF-8'de okunuyor
  • Dosya artık UTF-8 kodlamasıyla yazılıyor

1.20 ÖN SÜRÜM 1'DEKİ HATALAR DÜZELTİLDİ​

  • - Bir nether portalının diğer tarafına ulaşıldığında animasyon, dışarı çıkana kadar sonsuza kadar oynatılır.
  • - server.properties'te kodlama hataları
  • - Birkaç realms dizisi çevrilemez
  • - Sonlandırma animasyonu bir kare uzakta
  • - The End'e girerken bir end kristali yerleştirmek, Ender Dragon'un yumurtlamasını engelliyor
  • - Yerde dururken izleyici moduna girerken, oyuncu 0,19051 blok aşağı hareket eder, bu da düşmenize neden olur
  • - Yapı bloğu GUI'sinde görüntülenen "Varlıkları dahil et:" dizesi yanlış bir şekilde büyük harfle yazılmış
  • - "datapacks" dizesi, "datapackFailure.title" metnindeki "veri paketi" dizesiyle tutarsız
  • - Seçenekler arka plan dokusu, kir dokusuyla eşleşmiyor
  • - options.hideMatchedNames.tooltip'te iki nokta üst üste yanlış kullanımı
  • - Tasma düğümü altyazıları düzgün şekilde büyük harfle yazılmamış
  • - "Light as a Rabbit" geliştirme açıklamasında üç noktadan sonra boşluk yok
  • - Yıldırım işaretiyle ilgili dizide büyük harf kullanımı yok
  • - Şirket adları hala tutarsız ve jeneriklerde kısmen yanlış yazılmış
  • - Dünya oluşturma menüsündeki oyun kuralı açıklama dizeleri, tutarsız son noktalama işaretlerinden oluşuyor
  • - Oyun modu bazen "oyun modu" olarak adlandırılır
  • - Bazı yontulmuş kitaplık etkileşimi altyazıları uygun olmayan şekilde büyük harfle yazılmış
  • - Kavun ve Kabak, tarım arazilerinin bakımını yapmamalarına rağmen varsayılan '#maintains_farmland' etiketinde
  • - Kredilerde "Lionbridge" tek bir yerde yanlış yazılmış ("g" yok)
  • - Jenerikte listelenmeyen müzik bestecileri
  • - Bir yazı tipini geçersiz kılan kaynak paketini değiştirmek JVM'yi çökertiyor
  • - Tavşanlar artık zıplama desteğinden etkilenmiyor
  • - Menü metni artık Mojang Studios yükleme ekranı solma animasyonunun önünde işleniyor
  • - stepping_on yüklemi koşulu, gizli kapılarda doğru şekilde başarılı değil
  • - Varlıklar, merkezleri bal bloğunun üzerinde değilse, pistonlar tarafından itilen bal bloklarına yapışmazlar.
  • - Nether yükseltilmiş dünyalarda yüklenmiyor
  • - Öğeler, desteklendikleri bloğun özelliklerine uymuyor
  • - Destekleyici blok denetimlerinden kaynaklanan Worldgen kilitlenmesi
  • - Oyuncu, kesin zamanlamayla bal bloğundan normal bir sıçrama elde edebilir
  • - Blokların kenarlarında sıçrayan parçacıklar hala yanlış

ÖN SÜRÜMÜ EDİNİN​

Ön sürüm, Minecraft: Java Sürümü için mevcuttur. Ön sürümü yüklemek için açın ve "Kurulumlar" sekmesinde anlık görüntüleri etkinleştirin.
Test sürümleri dünyanızı bozabilir, bu yüzden lütfen onları ana dünyalarınızdan farklı bir klasörde yedekleyin ve/veya çalıştırın.
Platformlar arası sunucu kavanozu:
 
Son düzenleme:
Tüm sayfalar yüklendi.
Görüntüleyenler (Toplam: 0, Kullanıcılar: 0, Misafirler: 0)
Konu Hakkında
Merhaba, tarihinde Minecraft Yenilikleri ve Duyuruları forumunda WhiteEffect tarafından oluşturulan 1.20 Sürümü Yayınlandı! başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 618 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 1 elmas almıştır...
Forum Adı
Minecraft Yenilikleri ve Duyuruları
Konu Başlığı
1.20 Sürümü Yayınlandı!
BAŞLATAN
AÇILMA
Cevaplar
Görüntüleme
İlk Mesaj Elmasları
Son Mesaj Yazan

Forum istatistikleri

Konular
181
Mesajlar
412
Kullanıcılar
649
Son üye
BaranCirak | Brnchost.com
Üst